نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

استقبال بی‌نظیر بانوان اراکی برای تماشای فوتبال

  • کد خبر: ۱۷۹۳۷۲
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
استقبال بی‌نظیر بانوان اراکی برای تماشای فوتبال
بانوان اراکی که برای نخستین بار تجربه حضور در یک مسابقه رسمی فوتبال را به دست می‌آورند، امروز احتمالا تمام ظرفیت جایگاه تماشاگران در ضلع جنوبی ورزشگاه امام خمینی (ره) که زیر اسکوربورد خواهد بود را تکمیل خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شاگردان سید مجتبی حسینی و سید سیروس پورموسوی در حالی از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند که طبق پیگیری‌های باشگاه آلومینیوم، این بازی در حضور تماشاگران خانم برگزار می‌شود.

بنابر هماهنگی انجام شده، تعداد ۳۵۰ بلیت برای تماشاگران خانم در دیدار آلومینیوم و اراک و استقلال خوزستان اختصاص داده شد که در فاصله پنج ساعت مانده تا شروع این بازی، تمام بلیت‌های جایگاه بانوان به فروش رفت.

بانوان اراکی که برای نخستین بار تجربه حضور در یک مسابقه رسمی فوتبال را به دست می‌آورند، امروز احتمالا تمام ظرفیت جایگاه تماشاگران در ضلع جنوبی ورزشگاه امام خمینی (ره) که زیر اسکوربورد خواهد بود را تکمیل خواهند کرد.

در همین راستا، باشگاه آلومینیوم اراک شب گذشته جلسه ویژه‌ای به میزبانی مدیرعامل این باشگاه و در حضور حجت الاسلام احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، مسعود پیرایش مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و ... برگزار کرد و این مدیران بازدیدی از جایگاه بانوان به عمل آوردند تا استادیوم بدون نقص آماده حضور بانوان باشد.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->